RYCHLÉ HLEDÁNÍ
 
 
Časté dotazy
 
Co přesně znamená návěstí OBJEDNÁNO uvedené u některých položek? Někdy je tam i 2. ZÁJEM a 3. ZÁJEM.
Návěstí OBJEDNÁNO se u položky objeví v okamžiku, kdy někdo položku objednal, tzn. potvrdil příkaz KUPUJI. Položka je takto značena do doby, než je obchod uzavřen, pak se návěstí změní na PRODÁNO. Pokud se z jakéhokoliv důvodu prodej neuskuteční, návěstí OBJEDNÁNO je zrušeno a položka zůstává dále v nabídce.
Jestliže má o položku zájem další klient a potvrdí tlačítko KUPUJI, systém ho upozorní, že je dalším v pořadí a u položky se objeví návěstí 2. ZÁJEM. Pokud by z nějakého důvodu z obchodu prvního kupce sešlo, nárok na předmět má 2. zájemce. Takto viditelně může systém evidovat tři zájemce (tři návěstí), ale ve skutečnosti má obsluha eAntiku přehled i o dalších zájemcích, kteří potvrdili tlačítko KUPUJI. Není tedy vyloučeno, že jako čtvrtý v pořadí položku získá klient tehdy, pokud nastane situace, že ani jeden ze tří zájemců položku nekoupí.
'
 
Mohu u Vás platit kartou?
V současné době v eAntiku není platební terminál, při osobním převzetí tedy prosíme o platbu v hotovosti. Samozřejmě je možná platba bankovním převodem, s platbou však vyčkejte, až vám potvrdíme, že je zboží připraveno a zkontrolováno, že odpovídá deklarovanému popisu, nebo až u nás sami předmět prohlédnete.
Jako Studio 1809 s.r.o. (provozovatel eAntiku) máme účet u České spořitelny, a s., pobočka Strossmayerovo nám. 1, Praha 7; číslo účtu 201 254 349 / 0800. Při převodu platby ze zahraničí hradí transakční poplatky kupující.
'
 
Budu k ceně kupovaného zboží platit ještě nějaké poplatky navíc?
Cena uvedená u položky je konečnou cenou, kterou platíte za vlastní zboží. Jestliže si pro zboží přijdete do obchodu eAntik, žádné navýšení ceny tu není. Pouze pokud chcete zboží zaslat na vaši adresu, cena se navýší o tzv. manipulační poplatek, tj. poštovné a balné. U běžných zásilek po ČR se jedná o poplatek mezi 150 a 300 Kč, u rozměrných balíků cca 500 - 1000 Kč. Šperky v hodnotě vyšší než 10 000 Kč zasíláme po ČR zdarma.
'
 
K čemu je rubrika Moje album?
Jestliže vás nějaká položka zajímá, chcete se později podívat, za jakou cenu se prodala, nebo se teprve rozhodujete, zda ji budete kupovat apod., uložte si ji do svého alba. Takových položek tu můžete mít až 25. Pokud do alba vložíte 26. položku, systém místo ní odstraní „nejstarší položku“, tj. položku vloženou do rubriky Moje album nejdříve. Počet položek můžete regulovat funkcí Vymazat položku, přitom aktuální počet položek vidíte v záhlaví rubriky.
'
 
Mohu se spojit s prodávajícím a upřesnit si informace o nabízeném předmětu?
Ano, prostřednictvím funkce Dotaz na prodejce, kterou naleznete v detailu každé položky. Váš dotaz přijme pracovník eAntiku, který pro vás zprostředkuje odpověď majitele.
'
 
K čemu je potřebná registrace?
Pro kupující u nás není registrace povinná. Naopak ji vyžadujeme, pokud chcete přes eAntik prodávat; je to v zájmu korektního obchodování, ale především v souladu s legislativou. Registrovaní uživatelé mají také přehled svých aktivit na eAntiku a mohou využívat i další funkce jako Dotaz na prodejce, Moje album atd.
eAntik nabízí základní a rozšířenou registraci. Jaký je mezi nimi rozdíl?
Základní registrace je určena klientům, kteří chtějí na eAntiku pouze nakupovat a mít přitom vytvořen svůj účet. Se základní registrací nemusíte při každém nákupu znovu uvádět kontaktní údaje. Máte možnost využívat přehledy Můj nákup, Moje album a funkci Dotaz na prodejce.
Rozšířená registrace je povinná pro ty klienty, kteří chtějí na eAntiku také prodávat. Podle aktuální legislativy jsme také povinni ověřit identitu prodávajícího včetně doložení průkazu totožnosti.
Rozšířenou registraci můžete provést buď jako soukromá osoba nebo jako firma, tzn. že si vyberete buď variantu "soukromý účet" nebo "účet podnikatelský".
S rozšířenou registrací můžete nakupovat, prodávat a využívat všechny funkce, jako jsou přehledy Můj nákup, Moje album, funkci Dotaz na prodejce aj.
'
 
Zdědil jsem po prarodičích nějaké předměty, které chci prodat, ale neznám jejich cenu, jak mám postupovat?
Předměty vložte do naší nabídky s co nejlepším popisem, jaký jste schopni udělat. Nezapomeňte na rozměry, materiál, fotografie signatur a značek a předpokládané stáří. Jako cenu pak uveďte částku: 999900. Toto bude pro obsluhu eAntiku signál, že si s cenou nevíte rady. Bude Vás kontaktovat a s cenou Vám poradí.
'
 
Mám doma zlaté a stříbrné předměty, ale nevím, jaká je jejich ryzost. Jak ji zjistím?
Můžete přijít do našeho obchodu, rádi Vám pomůžeme. Pokud bude na šperku, který chcete prodat, platný punc chybět, můžeme označení vyřídit na Puncovním úřadu za Vás.'
 
Platím něco za umístění zboží na váš web?
Vložení položky je BEZPLATNÉ. Účtujeme si pouze zprostředkovatelskou provizi, ale nárok na ni máme, až když se u nás v obchodě váš předmět skutečně prodá.
'
 
Nevím, jak mám předmět popsat, nejsem odborník.
V popisu položky shrňte vše důležité, co o položce víte. Nebojte se popsat i to, co by měla ukázat fotografie, protože často teprve popis dá k fotografii správný klíč. V žádném případě nesmí chybět (podle povahy věci) rozměry nebo event. hmotnost, důležité jsou informace o signaturách a značení. Hlavně pak nezapomeňte podrobně popsat všechna eventuální poškození položky, abyste se vyhnul reklamacím. Naopak nedoporučujeme hodnotící soudy typu překrásná truhla, výhodná koupě apod. Velkou pozornost také věnujte fotografiím, zájemci se rozhodují hlavně očima. Můžete použít pět fotografií, hlavní záběr dejte na první pozici, ten bude položku reprezentovat, ostatní kupující uvidí až po rozkliknutí detailu položky.
'
 
Jak mám ve formuláři zapsat cenu mého zboží.
Prodejní cena, kterou do formuláře vyplníte, již musí zahrnovat 20% provizi provozovatele. Po prodeji vám tak bude z uvedené prodejní ceny vyplaceno 80 %. Do kolonky "Prodejní cena" je třeba danou částku vyplnit bez mezer, znamének či písmen (. ,- Kč). Správně je tedy 25000 , nikoliv 25 000,- apod.
'
 
Chci své zboží zlevnit, jak to mám udělat?
Cenu položky můžete snížit. O úpravu můžete požádat provozovatele v e-mailu (eantik@eantik.cz) nebo změnu provedete sami v rubrice Můj prodej – oddíl Nabízím, kde snadno najdete funkci „Zlevnit“. Sleva musí činit minimálně 10 % ze stávající ceny a lze ji provést teprve 7 dní po vložení zboží do nabídky, ne dříve. Také je třeba mít na paměti, že na eAntiku nejsou prodávány předměty nižší hodnoty než 3000 Kč (u šperků 2000 Kč).
'
 
Co když nabízený předmět prodám někde jinde?
Zboží, které prostřednictvím eAntiku nabízíte k prodeji, musíte mít skutečně k dispozici po celou dobu jeho nabídky. V rubrice Můj prodej – oddíl Nabízím - pravidelně kontrolujte, zda máte skutečně k dispozici všechny nabízené předměty. Jakmile některý z nich prodáte, je Vaší povinností ho odtud neprodleně „Vyřadit“ pomocí stejnojmenné funkce. Pokud nejste v dosahu počítače, můžete žádost o stažení položky poslat formou SMS (736 646 913). Pokud to neuděláte, vystavujete se nebezpečí sankčního poplatku za porušení Obchodních podmínek eAntiku a v opakovaných případech přerušení spolupráce s námi.
'
 

© 2003-2024 STUDIO 1809, s.r.o.
© 1992-2024 Softwarové řešení Studio dmm

Nastavení cookies
 
 
Týden šperků se blíží
 
Vážení přátelé,

blíží se již 17. ročník  prodejní akce "TÝDEN ŠPERKŮ". 
Letos proběhne v termínu
11. - 15. listopadu.
 
Pokud máte zajímavý starožitný šperk a uvažujete
o jeho prodeji, můžete
ho k nám přivézt.

Stačí, když nám zavoláte
a dohodnete schůzku v eAntiku.
Váš šperk ohodnotíme, nafotíme a umístíme do nabídky. 

Šperky můžeme přijímat 
do 17. října

00703-0062326-1